« Липень 2013 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
- 2011 Грудень
- 2012 Січень
- 2012 Лютий
- 2012 Березень
- 2012 Квітень
- 2012 Травень
- 2012 Червень
- 2012 Липень
- 2012 Серпень
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
14:26 Категорично неприйнятний формальний підхід місцевих органів влади до проявів порушень трудового законодавства | |
«Категорично неприйнятний формальний підхід місцевих органів влади до порушень трудового законодавства», – зазначив перший заступник голови Луганської облдержадміністрації Едуард Лозовський під час проведення 24.07.2013 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі – Комісія). З боку відділення НСПП в Луганській області в даному заході у якості члена комісії взяла участь начальник Відділення А. Мосіна. Засідання традиційно відбувалось в режимі відеоконференції з усіма відповідальними за даний напрямок роботи посадовими особами міст та районів Луганської області, на підприємствах яких існує заборгованість із заробітної плати. Цей формат дозволяє безпосередньо почути пояснення керівників територій стосовно питань виникнення заборгованості із виплати заробітної плати, знайти оптимальний шлях подолання проблеми, обмінятися досвідом вирішення проблемних питань та надати відповідні доручення. Основним питанням порядку денного засідання Комісії став розгляд ситуації, що склалася на дочірньому підприємстві «Луганський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України». Стурбованість викликало те, що, за даними щотижневого моніторингу погашення заборгованості із заробітної плати, упродовж останнього часу відбулося утворення значної суми боргів по зарплаті найманим працівникам вищезазначеного підприємства. Заборгованість значиться як по апарату управління дочірнього підприємства «Луганський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», так і по його структурним підрозділам (19 одиниць). Стан соціально-трудових відносин на усіх даних суб’єктах господарювання взятий на облік Відділення з метою запобігання виникненню конфліктів. Згідно пояснень директора підприємства, на сьогоднішній день акти за виконані роботи знаходяться в казначействі, але оплата не відбувається. З ініціативи Едуарда Лозовського в ході наради було досягнуто домовленості між облавтодором, ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», яке є замовником робіт, і представниками держказначейства про те, що найближчим часом кошти за виконані роботи будуть переведені. При цьому направлені вони будуть, в першу чергу, на покриття зарплатного боргу. Друге важливе питання, якому члени Комісії приділили значну увагу, торкнулося критичного стану ліквідації невиплат по заробітній платі в галузі міськелектротранспорту. В ході обговорення причинно-наслідкового зв’язку, голова Комісії Е.Лозовський озвучив позицію обласної влади в напрямку вирішення цієї проблеми шляхом змінення взагалі підходу до організації пасажирських міських перевезень. Головуючий Комісії нагадав, що тривале невирішення проблем міськелектротранспорту та заборгованість із заробітної плати працівникам призводить до виникнення колективних трудових конфліктів та страйків, як це було на КП „Алчевськпастранс”. «Пілотним регіоном, на основі якого буде розроблено проект реформування підприємств електротранспорту Луганщини, стане Алчевськ. Там вже працює спеціальна група, перед якою стоїть завдання в найкоротші терміни розробити проект реформування транспортної мережі міста, який би вирішував три основні питання: погашення боргів із виплати заробітної плати, захист інтересів трудового колективу підприємства і забезпечення якості та безпеки пасажирських перевезень, - повідомив перший заступник голови облдержадміністрації. Наступною територією, де ми маємо намір оптимізувати мережу транспортних перевезень, стане Луганськ: тут ця проблема поки що також стоїть вкрай гостро». Відділенням опрацьовані інформація і матеріали, озвучені на Комісії керівниками територій області, їх аналіз буде використаний при здійсненні моніторингу підприємств, де ускладнення соціально-трудових відносин може призвести до виникнення колективних трудових спорів. Крім того, узагальнення визначених на Комісії правових шляхів вирішення проблемних питань буде застосовуватися Відділенням в консультативній роботі щодо сприяння поліпшенню стану трудових відносин на підприємствах області. За результатами засідання Комісії найбільш проблемні розглянуті підприємства-боржники були включені до Бази даних підприємств, що відзначаються підвищеним рівнем конфліктогенності з метою здійснення превентивних заходів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |