- 2011 Грудень
- 2012 Січень
- 2012 Лютий
- 2012 Березень
- 2012 Квітень
- 2012 Травень
- 2012 Червень
- 2012 Липень
- 2012 Серпень
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
14:54 Шляхи реалізації соціальних гарантій на території Луганської області | |
Суть соціальних ініціатив Президента України в тому,
що державна влада повинна поміняти вектор і направити його на людину, на його
інтереси та потреби. Під таким девізом 03.04.2012 року відбулося засідання
„круглого столу” соціального блоку Луганської області. В його роботі прийняла
участь начальник відділення НСПП в Луганській області А. Мосіна. В ході проведення даного заходу
розглянуто питання трудової міграції в Луганській області.За повідомленням начальника
Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації
О.Поліщук, на сьогоднішньому етапі економічного розвитку Луганської області глобальною
проблемою є трудова міграція. Гострота проблеми трудової міграції, як внутрішньої
так і зовнішньої, не знижується, а,
навпаки, стає все більш актуальною. Зокрема, значущими залишаються питання
споживчого ринку праці, співвідношення і якість робочої сили, проблеми
легалізації і захисту трудових прав мігрантів.
З метою врегулювання існуючої проблеми в містах і районах області вже готуються паспорти трудових ресурсів. Крім того, питання вирішення проблеми трудової міграції буде розглянуто на засіданні „круглого столу” за участю представників Міністерства соціальної політики України у травні поточного року. Про окремі проблемні точки прикордонної трудової міграції розповів директор обласного центру зайнятості С. Болотський. Він акцентував увагу присутніх, що у зв’язку із заснуванням Єврорегіона „Донбас”, який включено в робочу групу Асоціації європейських прикордонних регіонів, ми маємо доступ до проектів і програм Євросоюзу. Це дозволить презентувати свої напрацювання на європейському рівні, обмінюватися досвідом роботи з розвитку прикордонних територій, а також успішно розвивати міжрегіональне співробітництво в частині прикордонної міграції. На сьогодні ми – єдині представники України в цій групі. Разом з тим, він розповів, що мають місце так звані „квоти” на прийняття та працевлаштування міграційних працівників. Наприклад, в Ростовській області, що межує з Луганською, із 18 тисяч осіб – громадян інших держав, тільки 1 тисяча припадає на українців. При розгляді вищезазначеного питання А.Мосіна звернула увагу присутніх на те, що буде зростати використання найбільш поширених різновидів запозиченої праці – аутсорсингу та аутстаффінгу. Вона стисло ознайомила з прикладами застосування запозиченої праці, розповіла про позитивні та негативні її моменти. Думку начальника Відділення підтримав С.Мельник, директор Луганського Науково-дослідного інституту соціально-трудових відносин Міністерства соціальної політики України, який доповнив означену позицію результатами наукового спостереження. Другим питанням порядку денного стало надання адресної соціальної допомоги. Обговорення торкнулося виплати заробітної плати працівника підприємств міськелектротранспорту. Наявність невиплат напряму залежить від надходжень субвенції з держбюджету, тому керівники тільки на неї і розраховують. Враховуючи те, що міськелектротранспорт – це транспорт, в основному, для соціальних верств населення, внесено пропозицію щодо надання адресної соціальної допомоги у розрахунково-визначеній сумі. З боку Відділення був визначений причинно-наслідковий зв’язок між виникненням боргів по зарплаті, що призводять до колективних трудових спорів, та недоотриманням субвенцій підприємствами електротранспорту практично по всій Україні. Тому прийняття рішення про надання адресної допомоги здатне змінити і позицію керівників підприємств, і місцевих органів влади та самоврядування, в комунальній власності яких знаходяться ці підприємства. Цей крок змусить змінити управлінський менеджмент суб’єктів господарювання у напрямку розвитку галузі, а не очікування грошей. Велике значення на засіданні „круглого столу” також було приділено проблемі забезпечення працівників шахт, які пройшли процедуру закриття, побутовим вугіллям. Усі члени соціального блоку підтримали рішення про підвищення норми видачі побутового вугілля від 3,9 тонн до 5,0 тонн. Не залишилася без уваги тема, яка на сьогоднішній день займає немаловажне значення, - перспектива розвитку депресивних територій Луганської області, яких налічується 72 одиниці. При цьому область не розуміє галузеве міністерство, яке визначає тільки 41 населений пункт, і тільки такі, де безпосередньо були розташовані шахти, що закрилися. Тих, що постраждав від закриття шахт у 1990-і роки набагато більше, оскільки на шахтах працювали мешканці прилеглих територій. Для відродження і розвитку шахтарських населених пунктів Луганщини, які особливо постраждали від реорганізації галузі, найближчим часом буде розроблена регіональна програма подолання депресивності територій. Підбиваючи підсумки проведеного „круглого столу”, учасники даного заходу дійшли згоди, що соціальні ініціативи Президента України призвані суттєво змінити ситуацію в області.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |