НСПП

П`ятниця, 03.05.2024, 05:47
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Чи виникають у Вас розбіжності із роботодавцем з питань невиконання вимог законодаства про працю
Всього відповідей: 59
loga.gov.ua
oblrada.lg.ua
Статистика
Головна » 2012 » Квітень » 28 » 24 - 25 квітня 2012 року у Дніпропетровську відбувся інтерактивний семінар-практикум шведсько-українського проекту
12:59
24 - 25 квітня 2012 року у Дніпропетровську відбувся інтерактивний семінар-практикум шведсько-українського проекту

24 - 25 квітня  2012 року у м. Дніпропетровськ пройшов  інтерактивний семінар - практикум шведсько-українського проекту по вирішенню трудових спорів на тему: «Вирішення трудових спорів: передові європейські стандарти і практика на прикладі досвіду Швеції», в якому прийняла участь начальник відділення НСПП в Луганській області Анна Мосіна.

Учасники семінару: представники соціального діалогу сторін профспілок і роботодавців, представники Центрального апарату НСПП, відділень НСПП в Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій областях, трудові арбітри та незалежні посередники НСПП ознайомилися з шведською системою вирішення трудових спорів, основами вирішення трудових спорів в Швеції та Європі, системою проведення переговорів та роботою Трудового суду Швеції.

Семінар відкрив заступник Голови Національної служби посередництва і примирення Сергій Гербеда, який представив шведських експертів та розкрив історію започаткування Шведсько-українського проекту в Україні.

Під час проведення практикуму вирішення колективно-трудових спорів на промислових підприємствах України Анна Мосіна зупинилася на чинниках дестабілізації стану соціально-трудових відносин, з приводу яких можуть виникати колективні трудові спори, а також вимогах найманих працівників, їх виникненні в розрізі років. Ознайомила учасників семінару із статистичними даними щодо виникнення та вирішення КТС(К) в Луганській області. Особливий інтерес учасників семінару викликали приклади вирішення колективних трудових спорів в різних областях економіки та особливості розгляду вимог найманих працівників примирними органами. Значну увагу  було приділено психологічній стороні взаємодії учасників колективних трудових спорів.  Також були озвучені деякі психологічні аспекти при вирішенні спорів, приведені приклади технології управління конфліктом.
Переглядів: 692 | Додав: nspp_lugansk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Yann  
0
Wow, your post makes mine look feelbe. More power to you!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]